Københavns Go Klub
Forside | Spil & bøger | Resultater | Vedtægter | Home |
|
Referat af generalforsamling 2015Referat af generalforsamling i Københavns Go Klub 16. februar 2015 1. Valg af dirigent Jannik Gram 2. Valg af referent Mathis Isaksen 3. Godkendelse af dagsorden Godkendt 4. Formandens beretning Københavns Go Klub har afholdt Ambassador’s Cup og DM, ligesom vi også har
gjort i de seneste par år. På PR-siden har klubben deltaget i J-Popcon og vi
har deltaget i et indslag i Radio 24/7. Der har været et godt og stabilt
fremmøde på klubaftenenerne, hvor der sædvanligvis dukker 6-7 personer op i
snit. 5. Regnskab Kasserer melder en lille forbedring i regnskabet, da der kun er et lille
underskud på ca. 2000 kr. på trods af at der i år ikke er søgt tilskud fra DGF.
Det skyldes en lille fremgang i medlemsantallet, men det bemærkes at
kassebeholdningen stadig bliver mindre. Ingen anmærkninger fra revisor, og
regnskabet og fremlæggelsen af dette godkendes. 6. Turneringer Det planlægges at vi traditionen tro holder Ambassador’s Cup i det kommende
år. DM holdes næste gang i Odense, så her forventes kun deltagelse fra
Københavns Go Klub. Der diskuteres om vi skal afholde Copenhagen Open, som et kort, evt.
endagsturnering, ligesom vi også diskuterede sidste år. Dette forslag er
forsamlingen positivt stemt overfor. Det vedtages at bestyrelsen planlægger og afholder Copenhagen Open, med al
sandsynlighed i efterårsferien 2015. 7. Undervisning/ PR/Nye medlemmer Vi tager ikke til J-popcon i år grundet manglende interesse blandt klubbens
medlemmer, og erfaringen viser at det ikke har haft stor indvirkning på
medlemsantallet i klubben. Der har været efterspurgt mere aktivitet mht. undervisning i klubben, men
pga. Efterspørgslens størrelse og mængden af ressourcer i klubben holder vi
indtil videre fast i ’1. mandag i måneden’ ordningen, og aftaler evt. andet med
de personer som måtte være interesserede. Det diskuteres at vi bør forbedre vores kommunikation omkring turneringer,
da det virker som om, at en del ikke opdager at der f.eks. afholdes Amb. Cup. Det foreslåes at vi får sat gang i en mailingliste, og at vi har
tilmeldingslister klar, når en turnering afholdes. Desuden besluttes det at vi opretter en facebookgruppe, så vi også kan
bruge dette til annoncering. Ansvarlig for dette er Matias Egeberg. 8. Spillested og –tid Uændret. Sidste år diskuterede vi om det var muligt at finde andre (billigere)
spillesteder. Dette er der ikke kommet noget ud af, og forsamlingen bliver
enige om at nuværende spillested egentlig er udmærket. I stedet bør der
fokuseres på bedre økonomi i fremtiden. 9. Kontingent/Budget Der er et mindre underskud i klubbens regnskab, og det vurderes at dette
kan dækkes enten ved at hæve kontingentet, eller ved søgning af tilskud. Det besluttes at holde kontingentet uændret i år, med øje på at det
muligvis skal hæves ti næste år. I stedet vil klubben forsøge at ansøge om
tilskud fra DGF, da der sandsynligvis også skal indkøbes materialer til salg og
evt. turneringspræmier. 10. Valg Formand: Jannik Gram Kasserer: Torben Pedersen Bestyrelsesmedlemmer: Mathis Isaksen, Matias Egeberg, Mikkel Kragh-Mathisen
Revisor: Jan Bärenholdt Revisorsuppleant: Jannik Rasmussen 11. Evt. Intet KontingentKontingentet er kr. 600,- pr. år. Klubbens medlemmer bedes venligst betale kontingent for 2015 inden 9. marts. Pengene kan indbetales på konto: 1551-0002118068.
Ordinært kontingent: kr. 600,- pr. år. Referat af generalforsamlinger tidligere år.
Opdateret 2015-02-18 af Torben Pedersen |